вторник, 29 сентября 2015 г.

Шановні студенти груп 2-АШ, 2-БШ! Наступний модуль


                Методика навчання грамоти           
1.Психологічні основи методики  навчання грамоти на сучасному етапі розвитку початкової ланки загальноосвітньої школи. 
2.Звукова система української мови у взаємозв’язку з графічною і лінгвістичною основою методики навчання грамоти.
3.Короткий огляд історії методів навчання грамоти. Класифікація  методів за мовною одиницею та за прийомами роботи.
4. Характеристика звукового аналітико-синтетичного методу, розробленого К.Д.Ушинським. Поширення та вдосконалення цього методу послідовниками М.Бунаковим, Д.Тихомировим, В.Фльоровим, В.Вахтеровим. Метод „живих звуків„ Шапошнікова як різновид звукового аналітико-синтетичного методу.
5. Роль українських діячів Т.Шевченка, Ю.Федьковича, Б.Грінченка у розвитку методики навчання грамоти і поширення грамотності на Україні. Внесок дожовтневих методистів (Т.Лубенець, Б.Саженюк) в удосконаленні звукового аналітико-синтетичного методу.  Сучасний вигляд цього методу. - самостійна робота.
6. Буквар – перша навчальна книга з навчання грамоти.  
7. Практична робота №1 . Лінгвістичні й психолого-педагогічні основи букваря. Аналіз сучасного букваря. Дидактичні матеріали з навчання грамоти, методика їх використання. - контроль модуля.

Завдання:
1. Опрацювати теоретичний матеріал, оформивши конспект. - 3 б.
2. Пункти 5, 6 - оформити презентацію. 4 б.
3. Виконати практичну роботу. - 10 б. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий