Завдання на дистанційний тиждень (20.03.2017)
Виконати за власним вибором:
1. Змоделювати конспект уроку вивчення однієї з лексичних тем (за програмою 2-4 класи). - 15 балів.
2. Скласти тестові завдання з теоретичного блоку теми "Методика вивчення лексикології". - 30 тестових завдань =10 балів.
Чекаю завдання на електронну пошту. Успіхів!
Виконати за власним вибором:
1. Змоделювати конспект уроку вивчення однієї з лексичних тем (за програмою 2-4 класи). - 15 балів.
2. Скласти тестові завдання з теоретичного блоку теми "Методика вивчення лексикології". - 30 тестових завдань =10 балів.
Чекаю завдання на електронну пошту. Успіхів!
Тестові завдання:
ОтветитьУдалить1.Лексикологі я-це:
а)розділ мови
Б))розділ мовознавства,що вивчає лексику
в)наука,яка займається доповненням словника
2.На які данні спирається лексикологія ?:
а)лінгвістика
б)психологія
В))лінгвістика психологія,педагогіка
3.Слово є центральною...
а)найголовнішого мовною одиницею
б)мовною одиницею
В))найголовнішою мовною одиницею,носієм значень
4.Основне призначення слова:
А))бути засобом номінації,реалій навколишнього світу і формування відповідних понять
б)знайти суть
в)донести звуки та букви
5.Чи існує мовлення поза мислення, та мислення-поза мовленням?:
а)так
Б))ні
6.Дотримання принципу наочності на уроках вивчення лексики передбачає використання вчителем...
а)просто матеріал
б)схеми та моделі
В))різноманітний матеріал(конкретно-обраний матеріал,ілюстрації,схеми,моделі)
7.За якими критеріями класифікують вправи з лексика
а)за складністю
Б))за дидактичною метою,за характером розумових операцій,за ступенем самостійності у виконанні
в)синтетичні,аналітичні
8.Чи буває мовлення без слів?
А))ні
б)так
в)іноді
9.Тлумачення слів-це:
А))найпоширініший у шкільний практиці спосіб пояснення значення слів
б)словник
в)не повне пояснення слова
10.Розрізняють види лексикології :
а)історична
б)описова
В))історична,описова ,прикладна
11.Чи є лексична система рухливою ?
А))так
б)ні
12.Характерною ознакою лексичної системи є:
а)постійна та незмінна форма
Б))постійно виникають нові слова,нові значення
в)застаріла система
13.Пряме значення слова-це:
А))його основне лексичне значення
б)вторинне значення
14.Переносне значення слова-це:
А))його вторинне значення,яке виникло на основі прямого
б)первинне значення
в)змішане слово
15.Однозначне слово-це:
а)яке не має значення
Б))має одне значення
в)декілька значень
16.Як ще називають багатозначність слова:
а)полімією
б)семією
В))полісемією
17.Багатозначними слово називають:
а)яке має тільки два значення
Б))яке має два і більше значення
в)яке має одне значення
18.Омоніми -це:
а)слова,які однаково звучать
б)слова,які однаково пишуться
В))слова,які однаково звучать та пишуться ,але мають різне значення
19.Ознайомлення учнів зі словами,які звучать однаково,але мають зовсім різні значення починають:
А))в першому класі
б)з третього класу
в)з другого класу
20.Синоніми -це:
А))слова,які однакові або близькі за значенням слова,але різні за звучанням
б)які означають ті самі поняття
в)різні за значенням
21.Антоніми -це:
а)слова,що схожі за будовою
б)слова,що схожі за значенням
В))слова,що мають протилежне значення
22.Фразеологія -це:
а)розділ мови
Б))розділ мовознавства,в якому вивчаються лексично неподільні поєднання слів
в)мова,яка змінюється
23.Одиниця фразеологічної системи-це:
А))фразеологізм
б)синонім
в)амонім
24.Фразеологічні сполучення мають:
А))стійкі мовні звороти
б)неконкретизовані слова
в)не мають зв'язку з іншими словами
25.Діалектні слова-це:
а)слова,які розуміють і вживають всі
Б))слова,вживання яких обмежене певною місцевістю
в)слова,яку не поширені
26.Стійкі сполучення слів,які за змістом часто дорівнюють одному слову,це:
А))фразеологізми
б)діалектизми
в)неологізми
27.Неологізми-це слова:
а)які вийшли з активного вжитку
Б))які недавно з'явилися і з'являються
в)якими користуються жителі певної місцевості
28.Власне українські слова-це:
А))слова,властиві лише українській мові
б)слова,що виникли в спільнословянській період
в)які властиві різним мовам
29.Фразеологізми -це:
А))стійкі сполучення слів
б)слова,які вийшли з активного вжитку
в ) популЯрні слова
30.Які основні напрями можна визначити при вивченні лексичних понять:
а)аналіз творів,усне читання
б)перегляд роботи
В))лексичний аналіз,пояснення,виконання завдань,уведення поданих або самостійно дібраних лексем у власне мовлення школярів