вторник, 21 марта 2017 г.

Завдання на дистанційний тиждень (20.03.2017)
Виконати за власним вибором:
1. Змоделювати конспект уроку вивчення однієї з лексичних тем (за програмою 2-4 класи). - 15 балів.
2. Скласти тестові завдання з теоретичного блоку теми "Методика вивчення лексикології". - 30 тестових завдань =10 балів.

Чекаю завдання на електронну пошту. Успіхів!

1 комментарий:

  1. Тестові завдання:
    1.Лексикологі я-це:
    а)розділ мови
    Б))розділ мовознавства,що вивчає лексику
    в)наука,яка займається доповненням словника
    2.На які данні спирається лексикологія ?:
    а)лінгвістика
    б)психологія
    В))лінгвістика психологія,педагогіка
    3.Слово є центральною...
    а)найголовнішого мовною одиницею
    б)мовною одиницею
    В))найголовнішою мовною одиницею,носієм значень
    4.Основне призначення слова:
    А))бути засобом номінації,реалій навколишнього світу і формування відповідних понять
    б)знайти суть
    в)донести звуки та букви
    5.Чи існує мовлення поза мислення, та мислення-поза мовленням?:
    а)так
    Б))ні
    6.Дотримання принципу наочності на уроках вивчення лексики передбачає використання вчителем...
    а)просто матеріал
    б)схеми та моделі
    В))різноманітний матеріал(конкретно-обраний матеріал,ілюстрації,схеми,моделі)
    7.За якими критеріями класифікують вправи з лексика
    а)за складністю
    Б))за дидактичною метою,за характером розумових операцій,за ступенем самостійності у виконанні
    в)синтетичні,аналітичні
    8.Чи буває мовлення без слів?
    А))ні
    б)так
    в)іноді
    9.Тлумачення слів-це:
    А))найпоширініший у шкільний практиці спосіб пояснення значення слів
    б)словник
    в)не повне пояснення слова
    10.Розрізняють види лексикології :
    а)історична
    б)описова
    В))історична,описова ,прикладна
    11.Чи є лексична система рухливою ?
    А))так
    б)ні
    12.Характерною ознакою лексичної системи є:
    а)постійна та незмінна форма
    Б))постійно виникають нові слова,нові значення
    в)застаріла система
    13.Пряме значення слова-це:
    А))його основне лексичне значення
    б)вторинне значення
    14.Переносне значення слова-це:
    А))його вторинне значення,яке виникло на основі прямого
    б)первинне значення
    в)змішане слово
    15.Однозначне слово-це:
    а)яке не має значення
    Б))має одне значення
    в)декілька значень
    16.Як ще називають багатозначність слова:
    а)полімією
    б)семією
    В))полісемією
    17.Багатозначними слово називають:
    а)яке має тільки два значення
    Б))яке має два і більше значення
    в)яке має одне значення
    18.Омоніми -це:
    а)слова,які однаково звучать
    б)слова,які однаково пишуться
    В))слова,які однаково звучать та пишуться ,але мають різне значення
    19.Ознайомлення учнів зі словами,які звучать однаково,але мають зовсім різні значення починають:
    А))в першому класі
    б)з третього класу
    в)з другого класу
    20.Синоніми -це:
    А))слова,які однакові або близькі за значенням слова,але різні за звучанням
    б)які означають ті самі поняття
    в)різні за значенням
    21.Антоніми -це:
    а)слова,що схожі за будовою
    б)слова,що схожі за значенням
    В))слова,що мають протилежне значення
    22.Фразеологія -це:
    а)розділ мови
    Б))розділ мовознавства,в якому вивчаються лексично неподільні поєднання слів
    в)мова,яка змінюється
    23.Одиниця фразеологічної системи-це:
    А))фразеологізм
    б)синонім
    в)амонім
    24.Фразеологічні сполучення мають:
    А))стійкі мовні звороти
    б)неконкретизовані слова
    в)не мають зв'язку з іншими словами
    25.Діалектні слова-це:
    а)слова,які розуміють і вживають всі
    Б))слова,вживання яких обмежене певною місцевістю
    в)слова,яку не поширені
    26.Стійкі сполучення слів,які за змістом часто дорівнюють одному слову,це:
    А))фразеологізми
    б)діалектизми
    в)неологізми
    27.Неологізми-це слова:
    а)які вийшли з активного вжитку
    Б))які недавно з'явилися і з'являються
    в)якими користуються жителі певної місцевості
    28.Власне українські слова-це:
    А))слова,властиві лише українській мові
    б)слова,що виникли в спільнословянській період
    в)які властиві різним мовам
    29.Фразеологізми -це:
    А))стійкі сполучення слів
    б)слова,які вийшли з активного вжитку
    в ) популЯрні слова
    30.Які основні напрями можна визначити при вивченні лексичних понять:
    а)аналіз творів,усне читання
    б)перегляд роботи
    В))лексичний аналіз,пояснення,виконання завдань,уведення поданих або самостійно дібраних лексем у власне мовлення школярів

    ОтветитьУдалить