Шановні другокурсники, на кінець семестру потрібно опрацювати:
(матеріал буде доповнюватися - слідкуйте за блогом)
(матеріал буде доповнюватися - слідкуйте за блогом)
Періоди та етапи навчання грамоти в сучасній початковій школі
Програмні вимоги до знань, умінь і навичок учнів за періодами (1 клас) (посилання: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli )
Програмні вимоги до знань, умінь і навичок учнів за періодами (1 клас) (посилання: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli )
Добукварний період. Формування загальнонавчальних умінь і навичок.
Робота над розвитком мовлення школярів.
Методика формування в учнів фонетичного слуху.
Розвиток умінь здійснювати мовний аналіз: виділяти речення з мовного апарату, ділити їх на слова, слова на склади, визначати наголошені склади, встановлювати послідовність звуків у словах, давати їх елементарну характеристику, будувати звуко-складові моделі слів.
Букварний період .
Розвиток мовлення і мислення дітей на уроках навчання грамоти. Робота над удосконаленням звуковимови.
Особливості першого етапу букварного періоду. Паралельна увага до парних твердих і м’яких приголосних та позначення їх буквами. Методика формування вміння читати прямі склади та слова з ними.
Опрацювання звуків і букв на 2 етапі букварного періоду. Методика вивчення букв Я, Ю, Є, Ї.
Робота над засвоєнням особливостей фонетичної і графічної систем української мови. Вироблення в учнів складового методу читання.
Післябукварний період.
Розвиток читацької активності й самостійності.
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати ключові зміни до оновленої програми з української мови (с. 2-3, лише те, що стосується навчання грамоти) за посиланням: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/pochatkova/opys-klyuchovyh-zmin.pdf
2. Опрацювати програмні вимоги до знань, умінь і навичок учнів за періодами (1 клас) (посилання: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli )
2. Опрацювати програмні вимоги до знань, умінь і навичок учнів за періодами (1 клас) (посилання: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli )
3. Опрацювати теоретичний матеріал за планом.
4. Підготувати дидактичний матеріал до методичної скарбнички (відповідно до прийомів звукового аналізу та синтезу).
4. Підготувати дидактичний матеріал до методичної скарбнички (відповідно до прийомів звукового аналізу та синтезу).
5. Виконати лабораторну роботу "Спостереження уроків читання в букварний період.".
6. Виконати практичну роботу "Побудова уроків читання в букварний період".
7. Виконати самостійну роботу.
Матеріал до лабораторної роботи: відео 1, відео 2
Матеріал до самостійної роботи: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3035337496897736268#editor/target=post;postID=1318912924206797123;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname
7. Виконати самостійну роботу.
Матеріал до лабораторної роботи: відео 1, відео 2
Матеріал до самостійної роботи: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3035337496897736268#editor/target=post;postID=1318912924206797123;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname
Комментариев нет:
Отправить комментарий